Shelter Herstel

Event details

  • 9th september 2017
  • 7:45 pm
  • Shelter Haarlem, Eksterlaan 1, 2026XA, Haarlem

Herstel?!

Genezing, vergeving, verlossing, bevrijding, herstel in relaties, in financiën, in eigenwaarde, is dat nog mogelijk? Wij geloven van wel!

In de bijbel worden we opgeroepen om met onze moeiten naar Jezus Christus te gaan; Hij wil ons rust geven en naar geest, ziel en lichaam herstellen. De Heer Jezus staat altijd klaar om de verlorene in Zijn hart te sluiten en de verdrukte op te richten. Ook vanuit onze eigen ervaring kunnen wij vertellen hoe liefdevol de Heer Jezus ons omarmd, bevrijd en genezen heeft en ons verder leidt in een proces van herstel.

ShelterHerstel wil graag voor je bidden en je in de gelegenheid stellen om tot rust en herstel te komen. Je kunt bij ons binnenlopen op de vrijdagavond van de even weken tussen 19:45 en 20:45 uur. We zijn er van september tot en met mei in het gebouw van Shelter Haarlem, Eksterlaan 1.

Wat kan je bij ons verwachten?

Je wordt vriendelijk ontvangen bij binnenkomst. Daar kan je een formulier invullen met gebedswensen. Dit formulier gaat naar een team van drie bidders, die dit voorleggen aan God om een openbaring te vragen. Daarna word je gehaald door iemand uit dat gebedsteam en wordt de tijd genomen om naar je te luisteren en voor je te bidden ( ca. 30 minuten).

In de tijd dat je wacht om gehaald te worden, maar ook nadat er met je gebeden is kan je plaats nemen in de zaal waar live aanbiddingsmuziek wordt gespeeld.

In een aparte ruimte zit ook een voorbedeteam dat voor alles wat er op deze avond plaats vindt op de bres staat.

Belangrijk is om te weten dat je één keer kunt komen, maar dat dit uiteraard ook vaker mag. Onze ervaring is dat wanneer de mensen regelmatig komen zij makkelijker door een proces van genezing gaan. Wij kunnen je dan ook beter helpen uit te zoeken op welke andere manieren je eventueel geholpen zou kunnen worden.

Wil je meer weten, schrijf een mailtje naar receptie@shelter-haarlem.nl of bel naar 023-5390204 (bereikbaar op werkdagen tussen 09.00-12.30 uur)